خرید گز آردی و فروش عمده آن در سراسر کشور

یکی از انواع مختلف گز های سنتی که در کشورمان تولید می‌شود آردی می باشد. این نوع خاص از گز در موقع پخت و شکلهایی در بستری از آرد قرار می گیرد و تمامی لایه بیرونی آن ازاد مخصوص پوشانده می شود. گز آردی مرغوب یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین سازهای سنتی می باشد. به دلیل تقاضای بسیار برای خرید این شیرینی در شهرهای مختلف مراکز فروش و خرید گز آردی شروع به فعالیت کردند که بهترین و درجه یک ترین محصولات را آماده فروش و ارائه به مشتریان می‌نمایند.

خرید گز آردی و فروش عمده آن در سراسر کشور

خواص و فواید بی نظیر گز

گز یکی از شیرینی های سنتی و تنقلات شیرینی می باشد که در سراسر جهان به عنوان یک شیرینی سنتی ایرانی از محبوبیت و شهرت بسیاری برخوردار است و یکی از سوغات اصلی کشورمان می‌باشد. در مناطق مختلف ایران مانند: اصفهان، همدان، فارس ، کرمان و یزد نیز بسیار با کیفیت و مرغوبی توسط افراد با تجربه تولید می‌شود که طعم و مزه بی‌نظیر و بافت بسیار نرم و لطیفی دارد.

لازم به ذکر است که گره زد علاوه بر اینکه طعم و مزه بسیار خوشایند و دلچسبی دارد سرشار از خواص و فواید نیز می‌باشد که اکنون قصد داریم در ادامه به چند مورد از این فواید اشاره کنیم تا هنگام خرید گز آردی دچار مشکل نشوید.

  • گاز طبیعی و سنتی دارای خاصیت تقویت عمومی بدن می باشد. این شیرینی بسیار مفید به دلیل میزان انرژی بالایی که دارد یک گزینه بسیار مناسب برای افزایش انرژی بدن می باشد و برای مواقعی که به دلیل فعالیت زیاد دچار ضعف می گردیم گزینه کاملا مناسب و انرژی بخشی می باشد.
  • از دیگر فواید منحصر به فرده گز مرغوب پیشگیری از یبوست و درمان مشکلات روده می باشد در درون گز شهدی به نام شهد انگبین وجود دارد که دارای نوعی ملین است که باعث روان شدن روده و جلوگیری از ایجاد یبوست می‌شود و برای افرادی که دچار بواسیر نیز هستند بسیار موثر می باشد.
  • میزان قابل توجهی از منیزیوم در درون بافت گز، باعث ایجاد آرامش اعصاب می گردد، در واقع منیزیم یک نوع آرامبخش طبیعی می باشد که می‌تواند اضطراب و استرس روزانه افراد را که به دلیل مشغله های کاری فراوان انجام شده است را کاهش دهد و آرامش را به آنها ببرگرداند.

خرید گز آردی و فروش عمده آن

طرز تهیه گز آردی خانگی

همانطور که در مطالب بالا به آن اشاره کردیم گذارده یکی از شیرینی های سنتی محبوب و خوش طعم و پرطرفدار کشورمان می‌باشد که در شهرهای مختلف توسط تولیدکنندگان خبره و باتجربه به صورت کلی تولید ، اما برخی از بانوان خلاق و خوش ذوق نیز با استفاده از مواد اولیه خاص گز آردی خانگی درجه یک را با مواد اولیه خاص درخانه تهبه می کنند.

اکنون در این قسمت  شما را با روش و طرز تهیه گز آردی آشنا می کنیم تا در صورت نیاز به توانید این شیرینی خوشمزه و سنتی را با کمترین امکانات در منزل در کوتاه ترین زمان ممکن تهیه نمایید و نیازی به خرید گز آردی نداشته باشید.

  • در مرحله اول، ابتدا شکر را با میزان مناسبی از آب در درون ظرفی می ریزیم و روی حرارت مستقیم قرار می‌دهیم تا شکر به طور کامل در درون آب حل شود و مایع رقیقی به دست آید.
  • در مرحله دوم، هنگامی که شکر به طور کامل درون آب حل شد مایع گلوکز را به آن اضافه می‌کنیم و شربت را به مدت بیست دقیقه بر روی حرارت ملایم اجاق قرار می دهیم تا به اصطلاح شیره قوام آید و مانند شربت بار غلیظ شود و بعد از اینکه شربت حالت کشداری به خود گرفت و به غلظت مناسب رسید آن را بر روی بخار کتری قرار میدهیم تا دمای آن معتدل .
  • در مرحله سوم، سفیده تخم مرغ را در درون ظرفی می ریزیم و با دور تند همزن آن را به مدت چند دقیقه هم می زنیم تا کاملاً سفید رنگ شود و فرم بگیرد، در ادامه شربتی که تهیه کرده بودیم را به سفیده تخم مرغ اضافه می نمایم تا بافت یکدستی از آن حاصل شود.
  • در مرحله آخر، به مواد سفیده و شربت انواع مغزیجات را اضافه می‌کنیم و آن را قالب می زنیم و به مدت چند ساعت در یخچال استراحت می دهیم تا بافت آن مستحکم شود و بعد از آن آماده میل کردن خواهد بود.

خرید گز آردی و فروش عمده آن

فروش مستقیم گز آردی

محبوبیت فراوان و همچنین شهرت سیار زیادی که گز آردی نسبت به اواع مختلف گز ها دارد باعث شده است که مراکز تولیدی و شرکت‌های عرضه کننده این محصول به صورت مستقیم روزانه به مراکز فروش و فروشگاه ها مراجعه کنند و متناسب با نیاز فروشندگان و خریدارنشان گز آردی را با قیمت مناسبب و با سود بسیار کم در بازارها عرضه کنند.

خرید گز آردی

7

  1. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید این محصولاتو اگه بخوایم به صورت عمده سفارش بدیم باید چیکار کنیم؟ ممنونم از راهنماییتون

    • سلام خانم شکری
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

  2. سایتتون واقعا عالیه من یه بار خرید کردم واقعا راضی بودم با تشکر از شما و پشتیبانیتون.

  3. سلام ارسالتون به شهرستان چند روز کاری طول میکشه؟؟ و اینکه بازدید حضوری از محصولم دارین؟؟

    • “سلام خانم امیدی
      لطفا شماره تماس خود را قرار دهید تا کارشناسان فروش با شما تماس بگیرند
      با تشکر”

  4. سلام قیمت این محصولارو میشه لطفا بفرمایید و اینکه اگه سفارش عمده داشته باشیم قیمت کلی میدین؟؟

    • سلام خانم رسولی
      لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما