شرکت‌های عرضه و پخش گز پسته‌ای کرمانی

گز پسته‌ای کرمانی دارای انواع مختلف لقمه ای تا آردی می باشد که هر کدام از آن ها ترکیبات اولیه و طعم و مزه خاص و منحصر به فرد خود را دارند و به دلیل گستردگی فراوانی که دارا هستند در بین عموم مردم از محبوبیت و طرفداران بسیاری برخوردار می‌باشد. این نوع از خاص از مواد معدنی و مغذی و ارزش غذایی فراوانی برخوردار است که باعث شده است تمامی پزشکان طب سنتی مصرف آن را به عموم افراد توصیه نمایند.
محبوبیت بسیاری که این شیرینی سنتی دارد باعث شده است که شرکت های عرضه و پخش عمده گز کرمانی در سراسر کشور روزانه توسط  نیروهای مجرب خود میزان عمده‌ای از این محصول را در بسته بندی های مختلف در فروشگاه ها و مراکز فروش سراسر کشور توزیع و پخش کنند.

شرکت‌های عرضه و پخش گز پسته‌ای کرمانی

یک گز خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

در حال حاضر همه مردم تقریباً با انواع مختلف گز ها آشنایی مختصری دارند و از جمله طرفداران پروپاقرص این شیرینی سنتی و کلمپه تیتک رفسنجان می باشند اما شاید برای شما هم این سوال پیش آید که یکی از خوب باید چه ویژگی ها و چه مشخصاتی داشته باشد تا در هنگام خرید بتوانیم بهترین نوع آن را تهیه و خریداری کنیم؟

حال برای اینکه به پاسخ این سوال برسید در ادامه با ما همراه باشید تا چند مورد از ویژگی های گز پسته‌ای کرمانی برای شما عزیزان توضیح دهیم.

  • اولین ویژگی هایی که گز های با کیفیت و مرغوب دارا هستند استفاده از مواد اولیه طبیعی و درجه یک در تهیه این خوراکی می . در واقع گز علاوه بر اینکه باید طعم و مزه دلچسبی باید داشته باشد، باید بافت نرم و لطیف و مرطوب نیز داشته باشد که در هنگام خوردن به راحتی در دهان آب شود و بر روی دندان ها نچسبد. در صورتی که از مواد اولیه طبیعی و ارگانیک در تولید گز استفاده شده باشد افرادی نیز که دارای بیماری دیابت نوع یک و دو می باشند به راحتی می‌توانند از این شیرینی در مقدار توصیه شده استفاده کنند و نگران بالا رفتن قند خون خود نباشند.
  • دومین مشخصه گز با کیفیت و مرغوب داشتن شکل ظاهری مناسب و شکیل می باشد. درصورتی که تولیدکنندگان از بسته بندی های با کیفیت جذاب و زیبا برای محصولات خود استفاده کنند، کیفیت محصولات خود را نیز تضمین می کند و با این روش اعتبار خود را دوچندان و اعتماد مشتریان خاص خود را به دست می آورند.

شرکت‌های عرضه و پخش گز پسته‌ای

مراحل تولید گز پسته ای در کارخانه های تولیدی

انواع مختلف گز پسته‌ای کرمانی در کشورمان ایران با دستور پخت و روش های بسیار مختلفی از زمان صفویه و قاجاریه تولید می شده است که هر کدام از آن‌ها طعم و مزه خاص و منحصر به فرد خود را داشته است. در حال حاضر نیز امروزه کارخانه‌های تولیدی بسیاری در زمینه تولید گز پسته ای در حال فعالیت می باشند که از دستگاه‌های پیشرفته و مجهز استفاده می کنند تا بتوانند روزانه، گز مورد نیاز فروشندگان و مراکز فروش را تولید و تهیه کنند.

شاید برای شما جالب باشد که با مراحل تولید گز پسته ای در کارخانه های تولیدی و آشنایی بیشتر پیدا کنید در ادامه این توضیحات ما را همراهی کنید تا مرحله به مرحله تولید این شیرینی سنتی خوشمزه را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

  • در مرحله اول تولید گز ابتدا در ظرفی بسیار بزرگ میزان قابل‌توجهی از شکر را با آب که این میزان باید ۲۰ برابر شکر باشد مخلوط می کنند و با دادن حرارت بالا به مدت زمان ۱۰ تا ۱۵ دقیقه آن را می جوشانند تا بافت منسجم ترو غلیظی به خود بگیرد، بعد از این مدت زمان مخلوط شکر و آب را از صافی عبور می‌دهند تا کاملاً شفاف و یکدست شود و شهد را کاملا خنک می کنند تا آماده برای مراحل بعدی گردد.
  • در مرحله دوم سفیده تخم مرغ ارگانیک را توسط همزن های برقی بزرگ هم می زنند تا کاملاً بافت سفید و حجیمی به خود و با میزان مشخصی از شکر و گلوکز آنرا مخلوط می نمایند و بر روی حرارت غیرمستقیم قرار می‌دهند و به مدت چند دقیقه آن را با همزن مخلوط می‌کنند به طوری که سفیدها آن به مرحله پخت نرسد.
  • در مرحله سوم بعد از این که مخلوط سفیده تخم مرغ آن را با شهد شکر مخلوط می کند و در این مرحله انواع مغزیجات مختلف مانند بادام پسته و شکر را به آن می افزاید و به مدت چندین ساعت را استراحت می دهند تا بافت منسجم به خود بگیرد و خنک گردد.
  • در مرحله آخر نیز برای تولید شده را توسط دستگاه های برش به اشکال مختلف برش می دهند و در صورت نیاز در آرد مخصوص می‌توانند و درون بسته بندی های کوچک و بزرگ قرار می‌دهند.

شرکت‌های عرضه و پخش گز

مراکز تهیه و خرید گز پسته ای کرمانی درجه یک

در سال های اخیر عموم مردم به دلیل آگاهی بیشتری که از طرز تهیه و کیفیت انواع مختلف گز و کلمپه اژدری به دست آورده اند، در هنگام خرید دقت و توجه بیشتری نیز به کیفیت و مرغوبیت این محصول دارند.

به همین دلیل نیزاکثر مراکز تهیه و خرید گز پسته ای کرمانی درجه یک، برای اینکه رضایت مشتریان خود را جلب کنند بهترین و مرغوبترین گز های پسته ای و دیگر گز ها  را در بسته بندی های کوچک و بزرگ از تولید کنندگان معتبر تهیه و خریداری می‌کنند و در دسترس خریداران شان قرار می دهند تا افراد بتوانند متناسب با ذائقه و سلیقه خود گز پسته ای مورد نظر خود را با اطمینان خاطر خریداری کنند.

مراکز تهیه و خرید گز پسته ای کرمانی درجه یک

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما