خرید گز پسته ای آردی با کیفیت عالی

گز پسته آردی یکی از انواع گزهای آردی به شمار می‌آید که در درون بافت خود میزان فراوانی از پسته را دارا میباشد و روی لایه بیرونی آن میزان قابل توجهی از آرد مخصوص وجود دارد. این نوع گز آردی خواص و فواید بسیاری دارد و سرشار از مواد مغذی می‌باشد که برای کودکان به عنوان یک میان وعده ای سالم می توان از آن استفاده کرد. در حال حاضر مراکز پخش کننده گز پسته ای آردی در سراسر کشور نیاز مشتریان را مورد بررسی قرار می دهند و متناسب با نیاز آنها محصول مورد نظر را در فروشگاه ها و مراکز فروش عرضه و پخش می‌کند

خرید گز پسته ای آردی با کیفیت عالی

خواص پسته موجود در گز برای سلامت پوست و مو

پسته یکی از مغز جات بسیار خوشمزه و پرخاصیت می باشد که برای تمام اعضای بدن فواید بیشماری دارد افرادی که به طور مداوم از پسته استفاده می کنند بدن سالم تری دارند و از بسیاری از بیماری ها در امان هستند. شاید جالب باشد بدانید که پسته موجود در گز نیز برای تامین سلامت بدن بسیار تاثیرگذار است و همچنین قادر است و سلامت پوست و مو را نیز تامین کند. اکنون نیز دلایل تاثیر گذاری گز پسته‌ای آردی بر روی سلامت پوست و مو را بیشتر توضیح خواهیم داد.

  • یکی از مواد مغذی بسیار مهم و منحصر به فردی که در درون بافت پسته به میزان قابل توجهی وجود دارد و برای تامین سلامت پوست مفید و موثر است ویتامین ای می باشد. این ویتامین در بدن نقش ار مهمی را ایفا می کند و باعث تامین چربی زیر پوست می گردد و از ایجاد چین و چروک و لک در سنین بالا جلوگیری می‌کند و درخشندگی و جوانی را برای افراد به ارمغان می‌آورد.
  • وجود ماده ای به نام آنتی اکسیدان در مقدار بسیار فراوان در بافت پسته ها باعث می گردد که تمام رادیکال‌های آزاد سموم و آلودگی هایی که بر روی پوست صورت و بدن وجود دارد از بین برود و ایجاد لکه های تیره و همچنین پیری زودرس تا درصد بسیار زیادی جلوگیری می کند و حالت کشسانی پوست را تامین می نماید.
  • ازدیگر خواص پسته خوش طعم برای سلامت موها و رشد بیشتر آنها وجود ماده‌ای در آن به نام اسید چرب امگا ۳ می باشد، که می تواند برای سلامت موها بسیار مفید باشد و همچنین باعث تحریک فولیکول مو شود و رشد آنها را بیشتر نمایند در واقع این ماده می‌تواند باعث آبرسانی بیشتر به مو و درخشانی آنها نیز گردد.

خرید گز پسته ای آردی

ارزش غذایی گز

یکی از مهمترین و اصلی ترین مواد اولیه ای که در تهیه گز از آن استفاده می شود پسته مرغوب می باشد. پسته درجه یک از ارزش غذایی و مواد مغذی بسیار زیادی برخوردار می باشد که باعث می شود فواید گز ها دو برابر گردد و علااوه بر آن محبوبیت گزها را در بین  طرفدارانش دوچندان می‌نماید.

قصد داریم در ادامه این مطلب از ارزش غذایی گز پسته‌ای آردی اطلاعات بیشتری برای شما عزیزان ارائه دهیم.

  • پسته دارای مقادیر فراوانی از آهن، ویتامین، پتاسیم، منگنز، مس، آنتی اکسیدان، آنزیم های مفید، سدیم، فسفر، اسید فولیک و فیبر می‌باشد که هرکدام از آنها از جمله نیازهای اساسی و مهم بدن هستند که افراد با مصرف آن می‌توانند این مواد مغذی را دریافت نمایند.
  • وجود میزان فراوانی از یکی از ارزش های غذایی بسیار خاص و مهمی که این دانه خوش طعم دارد. این ماده در بدن می تواند تاثیر بسیار فراوان مثبتی بر روی سلامت معده و روده افراد داشته باشد، در واقع فیبر انواع مشکلات معده مانند: دیر هضمی و همچنین ترشی را درمان می‌کند و از گرفتگی های روده و یبوست نیز جلوگیری می نماید.
  • از دیگر مواد بسیار خاص و مهمی که در پسته مقدار فراوانی وجود دارد، آهن و اسید فولیک می باشد.که این ذو ماده معدنی برای خون سازی و خون رسانی به قلب بسیار موثر و مفید عمل می‌کنند. افراد با مصرف مداوم پسته مقادیر زیادی از آهن را در بدنشان دریافت می کنند که از ایجاد فقر آهن و کم خونی جلوگیری می کند. همچنین افرادی نیز که به بیماری کم خونی مبتلا هستند با مصرف مداوم پسته می تواند آهن مورد نیاز بدن خود را تامین نمایند و ساخت گلبول های قرمز خون خون موجود در بدن خود را دوبرابر گرداند و از بیماری خود رهایی یابند.
  • پتاسیم موجود در انواع مختلف پسته، تاثیرات مثبت بر فراوانی نیز بر سلامت قلب دارد و افراد با مداومت در استفاده از آن مقدار فراوان از پتاسیم را در بدن خود را دریافت می کنند که در نتیجه سلامت قلب خود را تامین می نمایند و از ایجاد گرفتگی های قلبی و سکته های قلبی در بدن خود جلوگیری می کنند.

خرید گز پسته ای

مراکز تولیدی گز پسته ای آردی

مراکز تولیدی و شرکت های تولید کننده گز پسته ای آردی در سالهای اخیر از مواد اولیه با کیفیت و درجه یکی برای تولید محصولات خود استفاده می کنند تا انواع گزی که تولید می‌کنند کیفیت و مرغوبیت بالایی داشته باشد و از رضایتمندی مناسبی برخوردار باشد. در واقع تولیدکنندگان با توجه کردن به این موضوع از فروش و سود بیشتری نیز برخوردار خواهند بود و همچنین رضایت بیشتر مشتریان خود را نیز خواهند داشت.

مراکز تولیدی گز پسته ای آردی

1

  1. با سلام و عرض خسته نباشید،مطمئنا هر چه کیفیت بهتری داشته باشه،فروش بهتری خواهد داشت،تازگی و کیفیت خوب مغزها و مواد موجود در گز باعث میشه مردم بیشتر به برنداشتند کنن،سلامتی موضوع مهمی شده و همه بهش اهمیت میدن و ترجیح میدن که اگه قراره شیرینی هم تهیه کنن یه چیز خوب بخرن،ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما